مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 20:252024-01-01سياسي

شهادت سرداران مقاومت به اتحاد مردم کشورهای اسلامی منجر می شود


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: ایجاد وحدت و انسجام بین مسلمانان در کشورهای اسلامی و ارتقای مقاومت مردم از پیامدهای شهادت سرداران مقاومت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن عرض تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی و سردار سیدرضی موسوی اظهار کرد: مقام معظم رهبری، سیره زندگی سردار سلیمانی را به یک مکتب تعبیر کرده و زندگی شخصی، اجتماعی، سیاسی و نظامی سردار سلیمانی در ابعاد مختلفی دارای پیام هایی است که می تواند به عنوان بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان باشد.

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی سبب خروج دشمنان از منطقه شد، افزود: ایجاد وحدت و انسجام بین مسلمانان در کشورهای اسلامی و ارتقای مقاومت مردم از دیگر پیامدهای شهادت سردار سلیمانی بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان ادامه داد: مردم فلسطین بعد از شهادت سردار سلیمانی از او درس مقاومت گرفته و بعد از 75 سال مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کردند و این گونه استکبار جهانی را خوار کردند.

حسینی دیباجی گفت: شهادت سردار سلیمانی وجدان های خفته را بیدار کرد و اکنون حمایت از مردم مظلوم غزه به یک دغدغه همگانی تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سرداران مقاومت به اتحاد مردم کشورهای اسلامی منجر می شود

شهادت سرداران مقاومت به اتحاد مردم کشورهای اسلامی منجر می شود