مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:202024-01-06سياسي

اجرای برنامه عملیاتی برای مشارکت کودکان منطقه13 اداره شهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه با بیان اینکه، یکی از مصادیق مشارکت دانش ‎آموزان در اداره شهر و جامعه ‏پذیر کردن آن‏ها، - شهردارمنطقه13 از اجرای طرح شهر در دست بچه‎ها در نواحی چهارگانه این منطقه به منظور ارتقای سطح آگاهی و دانش افزایی و شناساندن ساختار های اجتماعی ویژه کودکان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه با بیان اینکه، یکی از مصادیق مشارکت دانش ‎آموزان در اداره شهر و جامعه ‏پذیر کردن آن‏ها، طرح شهر در دست بچه‎ها است، گفت: با عنایت به دستورالعمل ها و برنامه ریزی های انجام شده در خصوص طرح مذکور، اداره آموزش شهروندی منطقه اقدام به برنامه ریزی و اجرای برنامه ها در راستای اجرای طرح مذکور کرد.

او، آموزش و جلب مشارکت کودکان در امور مربوط به مدیریت شهری، ارتقای سطح آگاهی و دانش افزایی و شناساندن ساختار های اجتماعی ویژه دانش آموزان را از اهداف اجرای این طرح دانست و افزود: در این طرح، دانش ‏آموزان ضمن بازدید از مراکز خدماتی، از نزدیک با نحوه فعالیت آن‏ها آشنا می‏ شوند.

شهردار منطقه 13 در خصوص اجرای منظم این طرح تا پاسان سال ادامه داد: در این طرح دانش آموزان با نحوه کار اداره‏ های مختلف آشنا می شوند و در این راستا، آن‏ها به ایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه عملیاتی برای مشارکت کودکان منطقه13 اداره شهر

اجرای برنامه عملیاتی برای مشارکت کودکان منطقه13 اداره شهر