مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 17:152024-01-17سياسي

ذوالنور: دشمن خودش را در یک تضاد و پارادوکس گیر انداخته است


امروز ایران در زمینه علمی حرف های زیادی برای گفتن دارد اما دشمن روی فکر و روان جوانان ما کار کرده و به آنها القا می کند که جمهوری اسلامی نه تنها دستاوردی نداشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور نائب رییس مجلس شورای اسلامی در سومین نشست طرح ملی اعتلا (تعالی معرفتی و مهارتی و حرفه ای استادان) دانشگاه آزاد اسلامی که امروز در سالن شهید مطهری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: نقش مجلس شورای اسلامی برای خیلی از مردم کشور ملموس است، اما خیلی ها در جریان نقش مجلس خبرگان رهبری نیستند.

شاید خیلی از افراد چون با نقش و کارکرد مجلس خبرگان رهبری آشنا نیستند، انگیزه قوی و کافی برای شرکت در انتخابات پیش رو را ندارند.

وی با تأکید بر ترغیب و تشویق مردم به شرکت در انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بسیار مهم هستند و هر دو با مشروعیت سیاسی و حاکمیت مرتبط و در حل مشکلات فعلی و آتی کشور تأثیرگذار هستند.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر چقدر میزان شرکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، طبیعتاً سرمایه اجتماعی بیشتر تقویت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنور: دشمن خودش را در یک تضاد و پارادوکس گیر انداخته است

ذوالنور: دشمن خودش را در یک تضاد و پارادوکس گیر انداخته است