مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:402024-01-17سياسي

افتتاح 4 طرح عمرانی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، افتتاح فاز 2 دانشکده فنی و مهندسی (ساختمان غفوری فرد) با زیربنای 5000 مترمربع و با اعتبار 620 میلیارد ریال و پروژه مجتمع آزمایشگاهی دانشکده علوم پایه با زیربنای 1300 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال از .

- افتتاح 4 طرح عمرانی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین با حضور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و محمدبیگی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، 4 طرح عمرانی و آموزشی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، افتتاح فاز 2 دانشکده فنی و مهندسی (ساختمان غفوری فرد) با زیربنای 5000 مترمربع و با اعتبار 620 میلیارد ریال و پروژه مجتمع آزمایشگاهی دانشکده علوم پایه با زیربنای 1300 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال از پروژه های آموزشی بود که توسط معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم به بهره برداری رسید.

همچنین زمین چمن مصنوعی خوابگاه خواهران دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) نیز با اعتباری بالغ بر 10میلیارد ریال و با زیربنای 1052 مترمربع بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4 طرح عمرانی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین

افتتاح 4 طرح عمرانی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین