مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:252024-01-10اقتصادي

ساخت 30 درصد از قطعات آداپتور برق و تصفیه آب کشور در چهارمحال و بختیاری


مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: کارگاه ساخت آداپتور برق و تصفیه آب چهارمحال و بختیاری 30 درصد از قطعات مورد نیاز این بخش را در کشور تولید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، فرشاد مقیمی امروز در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: کارگاه ساخت آداپتور برق و تصفیه آب این استان 30 درصد قطعات مورد نیاز این بخش را در کشور تولید می کند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران افزود: روند ساخت آداپتور برق و تصفیه آب با وجود شرایط محدود در این استان امیدوارکننده است و میزان تولید توسعه پیدا کرده و افزایش ظرفیت تولید نیز با تخصیص اعتبار و استفاده از سرمایه در گردش انجام می شود.

وی با اشاره به وجود 25 شهرک نیروگاهی مصوب در کشور، اضافه کرد: شهرک های نیروگاهی در چهار استان یزد، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی و چهارمحال و بختیاری در دست اجرا است که در آینده به مرحله بهره برداری می رسد و پنل خورشیدی در این استان ها نصب می شود.

مقیمی عنوان کرد: این شهرک های نیروگاهی در حوزه نیروگاه های خورشیدی و استقرار پنل های خورشیدی فعالیت دارند و برق تولیدی را در اختیار شبکه قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 30 درصد از قطعات آداپتور برق و تصفیه آب کشور در چهارمحال و بختیاری

ساخت 30 درصد از قطعات آداپتور برق و تصفیه آب کشور در چهارمحال و بختیاری