مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 14:352023-12-22سياسي

امام جمعه سمنان: تشییع پرشور شهدا روحیه انقلابی را به جامعه تزریق کرد


امام جمعه سمنان با اشاره به تشییع پیکر مطهر 280 شهید گمنام در روزهای گذشته در استان ها و شهرهای مختلف کشورمان گفت: تشییع پرشور شهدای گمنام، روحیه انقلابی را به جامعه تزریق کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان که با حضور شماری از مردم و مسؤولان در مسجد امام خمینی (ره) سمنان اقامه شد، از مردم ایران اسلامی و استان سمنان بابت تشییع باشکوه شهدای گمنام در روزهای اخیر قدردانی کرد.

وی گفت: 280 شهید گمنام در روزهای گذشته در استان ها و شهرهای مختلف ایران اسلامی تشییع شدند و مردم با حضور صدها هزار نفری خود در آیین تشییع باشکوه این شهیدان، بار دیگر قدردانی خود را از لاله های پرپر وطن نشان دادند.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: آیین های باشکوه تشییع شهیدان در جای جای استان سمنان نیز بسیار قابل افتخار و تقدیر بود و گروه های مردمی، زحمات زیادی را در این زمینه متقبل شدند.

مطیعی بیان کرد: تشییع نمادین تابوت حضرت زهرا (س) در سمنان هم زمان با روزهای حزن و اندوه سالروز شهادت بی بی دو عالم، حضرت صدیقه کبری (س)، به خوبی انجام شد و مردم مؤمن و خداجوی سمنان نشان دادند که ارادتشان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هر روز بیشتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سمنان: تشییع پرشور شهدا روحیه انقلابی را به جامعه تزریق کرد

امام جمعه سمنان: تشییع پرشور شهدا روحیه انقلابی را به جامعه تزریق کرد