مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:052024-01-09سياسي

باقرزاده: مجلس و دولت در مشکلات مربوط به تامین ارز دارو مقصر هستند


نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و دولت در مشکلات مربوط به دارو مقصر هستند، باید نیازهای ارزی در حوزه دارو و تجهیزات تامین شود.

- گزارش کمیسیون بهداشت درباره اقدامات دستگاه ها در توزیع دارو باقرزاده: مجلس و دولت در مشکلات مربوط به تامین ارز دارو مقصر هستند نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و دولت در مشکلات مربوط به دارو مقصر هستند، باید نیازهای ارزی در حوزه دارو و تجهیزات تامین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر باقرزاده در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره ارزیابی اثر بخشی سیاست گذاری ها و اقدامات عملیاتی دستگاه های مسئول برای ساماندهی مشکلات زنجیره تامین و توزیع دارو و تجهیزات پزشکی در کشور بیان کرد: همه ما از کمبود دارو و افزایش بی رویه قیمت اقلام دارویی مطلع هستیم به دنبال آن شاهد افزایش هزینه های درمانی و زحمت برای شهروندان هستیم.

بسیاری از ما این روزها مشغول تماس با جاهای مختلف برای تهیه دارو برای مردم هستیم و به عبارت دیگر یکی از چالش های جدی ما به شمار می رود.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر به درستی به قانون عمل شود شاهد این اتفاق نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقرزاده: مجلس و دولت در مشکلات مربوط به تامین ارز دارو مقصر هستند

باقرزاده: مجلس و دولت در مشکلات مربوط به تامین ارز دارو مقصر هستند