مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 11:352023-12-24اجتماعي

کاهش دمای هوای خراسان جنوبی از سه شنبه


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از صبح سه شنبه هفته جاری کاهش قابل ملاحظه دمای هوا در استان انتظار می رود و مجدد به دمای منفی و صفر درجه بر می گردد.

- جواد نخعی، کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: در شبانه روز گذشته دمای هوای استان روند افزایشی داشته و امروز و امشب نیز تغییرات دما محسوس نخواهد بود.

وی ادامه داد: اما صبح سه شنبه هفته جاری کاهش قابل ملاحظه دمای هوا در استان انتظار می رود و مجدد به دمای منفی و صفر درجه بر می گردد.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی تصریح کرد: مطابق با داده های دریافت شده از ایستگاه های هواشناسی استان در شب و روز گذشته فتح آباد خضری بیشترین بارش را به میزان 20 میلی متر گزارش کرد.

نخعی ادامه داد: همچنین میزان بارش گزارش شده از ایستگاه کریمو 6، سرند طبس 5، سرایان و زنوقان 3، کروخ، زیروک، خضری، چیروک و خرو 2 و ارسک، فتح آباد میم، فردوس و بغداده حدود یک میلی متر گزار شد.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی افزود: همچنین در شبانه روز گذشته بیشترین باد شدید لحظه ای در استان مربوط به خضری به میزان 65 کیلومتر در ساعت و کمترین دید افقی از حاجی آباد زیرکوه به میزان 7 کیلومتر گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دمای هوای خراسان جنوبی از سه شنبه

کاهش دمای هوای خراسان جنوبی از سه شنبه