مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 16:302024-01-03اجتماعي

رانندگان متخلف در پارک دوبل جریمه می شوند


رییس پلیس راهور شهرستان همدان از جریمه رانندگان متخلف در پارک دوبل خبر داد و گفت: به زودی میزان مبلغ جرایم رانندگی افزایش می یابد.

- ابراهیم فارسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص برخورد با رانندگان متخلف در حوزه پارک دوبل اظهار کرد: جریمه این رانندگان آخرین مرحله ای است که پلیس پیش می گیرد؛ قبل از این موضوع باید اقداماتی انجام گیرد و زیرساخت های لازم فراهم شود.

وی با بیان اینکه معضل ترافیک همدان این است که در مسافت طولانی از خیابان های شهر، پارکینگ و جای پارک خودرو وجود ندارد گفت: افرادی در برخی خیابان ها دوبله پارک می کنند تا کاری را در اداره ای انجام دهند یا خریدی داشته باشند که بخشی از این معضل در نبود زیرساخت ها اتفاق می افتد و بخشی هم به فرهنگ سازی برمی گردد.

ورود به مرکز شهر با خودروهای حمل و نقل عمومی باشد رییس پلیس راهور شهرستان همدان با بیان اینکه مردم وقتی می بینند مرکز شهر جایی برای پارک خودروها نیست، می توانند از حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا مشکل ترافیکی ایجاد نشود افزود: در حال حاضر بیش از 3 هزار تاکسی در شهر همدان فعال است و می توان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرد تا تعداد سفرهای شهری با خودروهای تک سرنشین کمتر و تردد آسان شود و توقف دوبله و سد معبر رخ ندهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان متخلف در پارک دوبل جریمه می شوند

رانندگان متخلف در پارک دوبل جریمه می شوند