مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 08:452024-01-16ورزشي

زیرساخت استاندارد و حکمرانی خوب می تواند چارچوب های ورزش را قوی کند


داشتن زیرساخت استاندارد، دانش و علم رو دنیا، دارا بودن نیروی انسانی کمی و کیفی و ایجاد حکمرانی خوب در ورزش می تواند ما را به داشتن ورزش قوی نزدیک کند.

- ایسنا/زنجان استاد دانشگاه زنجان گفت: داشتن زیرساخت استاندارد، دانش و علم رو دنیا، دارا بودن نیروی انسانی کمی و کیفی و ایجاد حکمرانی خوب در ورزش می تواند ما را به داشتن ورزش قوی نزدیک کند.

رضا صادقی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با کلید واژه ایران قوی - ورزش قوی که در بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با ورزشکاران و قهرمانان مطرح شد، اظهار کرد: زیرساخت استاندارد، دانش و علم روز دنیا، دارا بودن نیروی انسانی کمی و کیفی و ایجاد حکمرانی خوب در ورزش دیپلماسی می تواند ما را به داشتن ورزش قوی نزدیک کند.

وی تصریح کرد: داشتن زیرساخت استاندارد و به روز دنیا یکی از شاخص های قوی بودن ورزش است و اگر بخواهیم در زمینه ورزش رشد داشته و به عنوان یکی از قطب های ورزشی دنیا در همه رشته های ورزشی اعم از انفرادی و گروهی شناخته شویم نیاز به زیرساخت، اماکن، تجهیزات و لوازم بروز حداقلی برای برگزاری رویدادهای ورزشی طبق استانداردهای ورزشی مشخص جهان باشیم.

صادقی در ادامه دستیابی به دانش و علم روز دنیا را نیز شاخص مهم دیگری دانست و تصریح کرد: خروجی ورزش قهرمانی در کسب مدال ها مشخص می شود و خروجی ورزش همگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت استاندارد و حکمرانی خوب می تواند چارچوب های ورزش را قوی کند

زیرساخت استاندارد و حکمرانی خوب می تواند چارچوب های ورزش را قوی کند