مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 18:102023-12-27سياسي

امضای تفاهم نامه استانداری قزوین با سازمان سینمایی کشور


رییس سازمان سینمایی کشور در سفر به استان قزوین ضمن دیدار با استاندار قزوین، با وی درباره نیازها و ضرورت های زیرساختی استان گفت وگو کرد و در پایان این دیدار تفاهم نامه ای میان استانداری قزوین و سازمان سینمایی کشور منعقد شد.

- ایسنا/قزوین رییس سازمان سینمایی کشور در سفر به استان قزوین ضمن دیدار با استاندار قزوین، با وی درباره نیازها و ضرورت های زیرساختی استان گفت وگو کرد و در پایان این دیدار تفاهم نامه ای میان استانداری قزوین و سازمان سینمایی کشور منعقد شد.

محمد خزاعی در سفر به استان قزوین با محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار پیرامون وضعیت نیازها و ضرورت های زیرساختی استان در زمینه سالن های سینمایی و سایر ظرفیت های اجتماعی حوزه سینما بحث و گفت وگو صورت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خزاعی در این دیدار با تشریح جایگاه و شرایط سینمای کشور و کارنامه موفق ملی و بین المللی آن اظهار کرد: هدف ما از حضور در استان ها رصد زیرساخت های سینمایی، بررسی امکانات و تجهیزات استان، شناسایی ظرفیت ها و منابع بالفعل و بالقوه استان ها در حوزه سینماست.

وی گفت: صنعت سینمای ایران در جهان و منطقه وضعیت بسیار خوب و مسیر رو به رشدی دارد ولی در عین حالی که به لحاظ نیروی انسانی و برخورداری از مکتب زیبایی شناسانه خاص خود، شهرت و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه استانداری قزوین با سازمان سینمایی کشور

امضای تفاهم نامه استانداری قزوین با سازمان سینمایی کشور