مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:302024-01-08بين الملل

رسانه صهیونیستی: هزینه جنگ غزه 2 برابر کسری بودجه اسراییل شده است


یک رسانه صهیونیستی با اشاره به کسری بودجه 30 میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی گزارش کرد که جنگ این رژیم در نوار غزه علاوه بر دست نیافتن به اهداف خود، - یک رسانه صهیونیستی با اشاره به کسری بودجه 30 میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی گزارش کرد که جنگ این رژیم در نوار غزه علاوه بر دست نیافتن به اهداف خود، تاکنون به نزدیک 60 میلیارد دلار هزینه هم داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های صهیونیستی گزارش کردند که هزینه جنگ رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه که هنوز اهداف آن تحقق نیافته است، به 217 میلیارد شِکِل (59.

3 میلیارد دلار) رسیده است.

خبرگزاری آناتولی با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: پس از جدول بندی تمامی جنبه های جنگ تا به این جا، هزینه ها به حدود 60 میلیارد دلار رسیده است.

این هزینه شامل بودجه جنگ و کمک های مالی متعدد به غیرنظامیانی است که درآمدشان در نتیجه این جنگ کاهش یافته است.

این روزنامه صهیونیستی با اشاره به شکست تل آویو در از بین بردن حماس و آزادسازی اسرا در نزد آن، گزارش کرد که اهداف دولت اشغالگر قدس هنوز محقق نشده اند که یکی از دشوارترین آن ها، کشتن فرماندهان ارشد حماس است.

هزینه شناسایی و خنثی سازی تله های انفجاری، دست یافتن به قدرت مانور کارآمدتر به منظور پرهیز از حملات غافلگیرانه و بیرون بردن مجروحان رو به افزایش اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه صهیونیستی: هزینه جنگ غزه 2 برابر کسری بودجه اسراییل شده است

رسانه صهیونیستی: هزینه جنگ غزه 2 برابر کسری بودجه اسراییل شده است