مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:252024-01-07سياسي

تشکیل کمیته انتصابات در صندوق ذخیره فرهنگیان/ تعیین شاخص هایی جهت بررسی صلاحیت ها


بر اساس اعلام صندوق ذخیره فرهنگیان، برای نخستین بار در این صندوق، کمیته انتصاب اعضای هیات مدیره شرکت ها براساس شاخص های کیفی، صلاحیت حرفه ای و شایسته سالاری در دوره جدید مدیریت صندوق تشکیل شده و کلیه انتصابات در چارچوب شاخص های تعیین شده صورت می پذیرد.

- بر اساس اعلام صندوق ذخیره فرهنگیان، برای نخستین بار در این صندوق، کمیته انتصاب اعضای هیات مدیره شرکت ها براساس شاخص های کیفی، صلاحیت حرفه ای و شایسته سالاری در دوره جدید مدیریت صندوق تشکیل شده و کلیه انتصابات در چارچوب شاخص های تعیین شده صورت می پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی یک سال و نیم اخیر در چارچوب سیاست های هیات مدیره صندوق، کمیته هایی جهت بهبود عملکرد، توسعه فعالیت ها و نظارت بر امور راه اندازی شد که کمیته انتصاب اعضای هیات مدیره و مدیران عامل هلدینگ ها و شرکت های تابعه جزو این کمیته های هفت گانه است.

این کمیته، برای انتخاب اعضای هیات مدیره شرکت ها، طبق اصول علمی، شاخص هایی جهت امتیازدهی و تعیین صلاحیت بر اساس استانداردها تعیین کرده و برای هر فردی که جهت مصاحبه در کمیته انتصابات حضور پیدا می کند، بر اساس دو شاخص اصلی تجربه و سوابق شغلی و تحصیلی و نیز امتیاز دریافتی طی مصاحبه حضوری مورد سنجش قرار گرفته و در نهایت افرادی که بالاترین امتیاز را کسب می کنند برای سمت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته انتصابات در صندوق ذخیره فرهنگیان/ تعیین شاخص هایی جهت بررسی صلاحیت ها

تشکیل کمیته انتصابات در صندوق ذخیره فرهنگیان/ تعیین شاخص هایی جهت بررسی صلاحیت ها