مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 16:152024-01-02اجتماعي

بهره برداری از 50 مدرسه در 2 سال گذشته در خراسان شمالی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از ساخته شدن بیش از 50 مدرسه در مدت دو سال گذشته در این استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از ساخته شدن بیش از 50 مدرسه در مدت دو سال گذشته در این استان خبر داد.

ابوالقاسم اکبری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با توجه به دو نوبته بودن 180 مدرسه در شهرستان بجنورد، مشارکت خیران مدرسه ساز در این امر بسیار موثر است.

وی افزود: بهره برداری از بیش از 50 مدرسه در مدت دو سال گذشته در خراسان شمالی، نشان دهنده مشارکت خیران نیک اندیش در زمینه توسعه و تامین فضا و امکانات آموزشی است.

اکبری با اشاره به پنج محور اصلی برنامه های پرورشی در مدارس، گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، فعالیت های تربیتی در مدرسه، حول محورهای ایمان، امید، خردورزی، نشاط و هویت تدوین و اجرا می شود.

وی با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ دختران دانش آموز مرکز استان با عنوان فرزندان حاج قاسم، افزود: این گردهمایی در همه شهرستان های خراسان شمالی برگزار شده است یا تا پایان هفته اجرا خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به اعزام مبلغان در ایام فاطمیه به 150 مدرسه در خراسان شمالی، بیان کرد: طرح محراب با هدف تقویت پیوند مدرسه، مسجد و خانه و همچنین طرح روشنا با هدف حضور مبلغان در مدارس تیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 50 مدرسه در 2 سال گذشته در خراسان شمالی

بهره برداری از 50 مدرسه در 2 سال گذشته در خراسان شمالی