مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 20:202023-12-24فرهنگي

پایان تصویربرداری فیلم داستانی ارثیه بر باد در ساری


تصویربرداری تله فیلم داستانی ارثیه بر باد به تهیه کنندگی بسیج هنرمندان شهرستان ساری و کارگردانی رضا محمدی در ساری به پایان رسید.

- پایان تصویربرداری فیلم داستانی "ارثیه بر باد" در ساری ایسنا/مازندران تصویربرداری تله فیلم داستانی ارثیه بر باد به تهیه کنندگی بسیج هنرمندان شهرستان ساری و کارگردانی رضا محمدی در ساری به پایان رسید.

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان ساری امروز، 3دی ماه از پایان تصویربرداری این فیلم خبر داد و گفت: ارثیه بر باد روایت زندگی آن دسته از خانواده هایی است که بعد از وفات والدین بر سر ارث و میراث به اختلاف می رسند و آسیب های اجتماعی ناشی از این ناهنجاری را به تصویر می کشد.

رضا محمدی کارگردان ساروی گفت: در تله فیلم ارثیه بر باد بازیگران صاحب نام کشور و استان به ایفای نقش پرداختند و اینک پس از پایان تصویربرداری وارد مراحل تدوین از رسانه ملی پخش خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این فیلم از ظرفیت هنرمندان جوان و نسل جدید و آموزش دیده جهت ایفای نقش بکارگیری شد و کشف استعداد در راستای تربیت و معرفی نسل جدید صورت گرفت.

این نویسنده و کارگردان، به عوامل دست اندرکار و بازیگران تله فیلم ارثیه بر باد اشاره کرد و افزود: نویسنده و کارگردان؛ رضا محمدی، تهیه کننده، احمد حمیدی نژاد، دستیار کارگردان و برنامه ریز، آتنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان تصویربرداری فیلم داستانی ارثیه بر باد در ساری

پایان تصویربرداری فیلم داستانی ارثیه بر باد در ساری