مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 10:052023-12-24فرهنگي

رقابت «کاپیتان» در بیست و دومین جشنواره داکا


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «کاپیتان» به کارگردانی محمد حمزه ای و تهیه کنندگی سید صابر امامی و محصول بنیاد سینمایی فارابی در ادامه حضور بین المللی خود در بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم داکا در .

- فیلم سینمایی کاپیتان به کارگردانی محمد حمزه ای، در ادامه حضور جهانی خود به بیست و دومین جشنواره بین المللی داکا بنگلادش راه یافت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی کاپیتان به کارگردانی محمد حمزه ای و تهیه کنندگی سید صابر امامی و محصول بنیاد سینمایی فارابی در ادامه حضور بین المللی خود در بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم داکا در بنگلادش به رقابت می پردازد.

کاپیتان در این دوره جشنواره داکا، در بخش فیلم های کودکان در کنار 9 فیلم به رقابت می پردازد.

بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم داکا بنگلادش از 30 دی تا 8 بهمن ماه مصادف با 20 تا 28 ژانویه 2024 در شهر داکا بنگلادش برگزار می شود.

فیلم سینمایی کاپیتان پیش از این، در بیست و هشتمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اشلینگل آلمان، بیست و سومین دوره جشنواره شب های سیاه تالین در استونی، بیست و یکمین جشنواره بین المللی چنای هندوستان و سومین جشنواره بین المللی فیلم دریای سرخ عرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت «کاپیتان» در بیست و دومین جشنواره داکا

رقابت «کاپیتان» در بیست و دومین جشنواره داکا