مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 09:452023-12-28سياسي

انتصاب سرپرست معاونت توسعه منابع دانشگاه فردوسی مشهد


مسعود میرزایی، سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد در حکمی حسین باغگلی را برای مدت دو سال به عنوان «سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه» منصوب کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی مسعود میرزایی، سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد در حکمی حسین باغگلی را برای مدت دو سال به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه فردوسی متن حکم انتصاب باغگلی به شرح زیر است: بسمه تعالی جناب آقای دکتر حسین باغگلی عضو محترم هیأت علمی پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی سلام علیکم؛ دانشگاه فردوسی مشهد که مفتخر است در سایه سار عالم آل محمد(ص) ریشه دوانده و قد کشیده است، بیش از 70 سال مهد مجاهدت علمی و سکوی پیشرفت اندیشه محور دانش و فناوری بوده و با همت دانشمندان جوان و نخبگان پرتوان در آستانه تحولی مهم است تا در دوران گام دوم انقلاب، الگوی دانشگاه تمدن ساز ایرانی-اسلامی باشد.

بر این اساس و نظر به تعهد، تجربه، توانمندی و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی، جنابعالی را به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه منصوب می نمایم.

به جد انتظار دارم که در راستای تحقق سند دانشگاه اسلامی، ماموریت‎های این حوزه را محقق سازید که مهمترین آنها بدین شرح است: 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب سرپرست معاونت توسعه منابع دانشگاه فردوسی مشهد

انتصاب سرپرست معاونت توسعه منابع دانشگاه فردوسی مشهد