مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:152024-01-20اقتصادي

تصویب 55 میلیارد ریال طرح تأمین آب کشاورزی میاندورود در سفر استاندار


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران گفت: افزایش توان تامین آب مورد نیاز بخش کشاورزی در شهرستان میاندورود به عنوان یکی از اولویت های نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران با در نظر گرفتن 55 میلیارد ریال اعتبار در فهرست مصوبات این سفر مد نظر قرار داده شده است.

- ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران گفت: افزایش توان تامین آب مورد نیاز بخش کشاورزی در شهرستان میاندورود به عنوان یکی از اولویت های نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران با در نظر گرفتن 55 میلیارد ریال اعتبار در فهرست مصوبات این سفر مد نظر قرار داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حیدر داوودیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران که به مقصد میاندورود انجام شد لایروبی و بازسازی سه آب بندان و مرمت یک سردهانه سنتی تأمین آب کشاورزی در این شهرستان به عنوان مصوبات سفر در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مجموع اعتبار در نظر گرفته شده برای مصوبات مرتبط با وظایف شرکت آب منطقه ای مازندران در این سفر شهرستانی 55 میلیارد ریال است که 9 میلیارد ریال آن به مرمت یک سردهانه کشاورزی اختصاص می یابد و مابقی نیز به مرمت و لایروبی و بازسازی سه آب بندان اختصاص دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 55 میلیارد ریال طرح تأمین آب کشاورزی میاندورود در سفر استاندار

تصویب 55 میلیارد ریال طرح تأمین آب کشاورزی میاندورود در سفر استاندار