مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 17:502024-01-13اقتصادي

72 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش به چایکاران پرداخت شد


رییس سازمان چای کشور با اشاره به پرداخت 72 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش به چایکاران گفت: در سال جاری 72 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات سرمایه و سرمایه در گردش به چایکاران با کارمزد چهار درصد و کارخانه داران با کارمزد 15 درصد پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حبیب جهانساز رییس سازمان چای کشور عصر امروز در حاشیه بازدید از کارخانجات چای لاهیجان و در جمع خبرنگاران با اشاره به پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به چایکاران اظهار کرد: در سال جاری 72 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات سرمایه و سرمایه در گردش به چایکاران با کارمزد چهار درصد و به کارخانه داران با کارمزد 15 درصد پرداخت شد.

  وی با تاکید بر لزوم توجه به انجام فرآیند بیمه توسط چایکاران گفت: امسال 681 چایکار با پرداخت 170 میلیون تومان از صندوق حمایت از توسعه صنعت چای بیمه عمر شدند.

  رییس سازمان چای کشور با بیان اینکه در سال جاری بخشی از خسارت های چایکاران از محل صندوق توسعه چای پرداخت شده است، افزود: در سال جاری سه میلیارد و 478 میلیون تومان از محل صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور در قالب بیمه فراگیر باغ های چای گیلان و مازندران برای جبران خسارت ها پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش به چایکاران پرداخت شد

72 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش به چایکاران پرداخت شد