مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 16:102023-12-24اقتصادي

ثبت 603 طرح در سامانه جامع تسهیلات اشتغال کشور


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون 603 طرح در این استان در سامانه جامع تسهیلات اشتغال کشور توسط کارگزاران مجری ثبت شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، طیب جعفری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ظهر امروز در سومین جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان به اهتمامی که بسیج برای جذب منابع تبصره 16 داشته است اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج سازندگی استان توانسته است 308 میلیارد تومان از منابع قرض الحسنه را در اختیار گروه های هدف خود که بیشتر در حوزه ایجاد اشتغال خرد بود قرار بدهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: اشتغال خرد اثر بسیار قابل توجهی در بحث اشتغال استان دارد که نتایج آن را هم در آمارهای رسمی اخیر منتشر شده توسط مرکز آمار ایران را شاهد بودیم.

وی با اشاره به تسهیلات تبصره 18 سال جاری گفت: طبق توافق ملی که انجام شده است ملاک آمارها در این حوزه سامانه جامع تسهیلات اشتغال کشور است که در این راستا تاکنون 603 طرح در این سامانه توسط کارگزاران مجری ثبت شده است.

جعفری با بیان اینکه مجموع اعتباراتی که برای 603 طرح در استان درخواست شده است 149 میلیارد تومان است، افزود: از این مجموع طرح ها، 206 طرح مربوط به بسیج سازندگی استان با رقم 80 میلیارد تومان و با پیش بینی اشتغال 622 نفری توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 603 طرح در سامانه جامع تسهیلات اشتغال کشور

ثبت 603 طرح در سامانه جامع تسهیلات اشتغال کشور