مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 12:402024-01-13حوادث

دستگیری یک زورگیر خشن در خیابان ولیعصر تهران


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زورگیر خشن در مرکز تهران خبر داد.

- رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زورگیر خشن در مرکز تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزییات این خبر گفت: روز پنجشنبه هفته گذشته، ماموران عملیات کلانتری 105 سنایی درحال گشت زنی در محدوده خیابان ولیعصر تهران بودند که به یک مرد جوان با موتورسیکلت پلاک مخدوش که در حال زاغ زنی افراد گذری از خیابان بود، مشکوک شده و رفتار او را تحت مراقبت قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران در حال رصد نامحسوس این فرد بود که ناگهان متهم به طرف شهروندی حمله ور شده و با تهدید سلاح سرد، گوشی تلفن همراه وی را زورگیری کرده و از محل متواری شد که در همین حین ماموران نیز برای دستگیری او وارد عمل شده و تعقیب و گریز میان پلیس و متهم آغاز شد.

قاسم پور با اشاره به اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت های انتظامی، گفت: دقایقی بعد متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهم یک قبضه سلاح سرد و چند دستگاه تلفن همراه که متهم قبل از دستگیری سرقت کرده بود به همراه یک اسپری گاز اشک آور کشف و ضبط شد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی، گفت: متهم که 30 سال سن داشت، در جریان تحقیقات اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یک زورگیر خشن در خیابان ولیعصر تهران

دستگیری یک زورگیر خشن در خیابان ولیعصر تهران