مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 21:402024-01-08حوادث

علت کثرت حریق خودرو در گرگان/ نقش آموزش در کاهش خسارت جانی و مالی آتش سوزی


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با بیان اینکه یکی از شایع ترین اشکال حریق در «خودروها» رخ می دهد، افزود: از ابتدای سال 1402 تاکنون 117 مورد حریق خودرو در گرگان مهار شده است.

- ایسنا/گلستان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با بیان اینکه یکی از شایع ترین اشکال حریق در خودروها رخ می دهد، افزود: از ابتدای سال 1402 تاکنون 117 مورد حریق خودرو در گرگان مهار شده است.

موسی الرضا صفری عصر دوشنبه، 18 دی ماه 1402 در جمع خبرنگاران از کثرت حریق خودرو در مرکز استان گلستان گرگان خبر داد و اظهار کرد: یکی از دستورالعمل هایی را که سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در برنامه دارد، آموزش عمومی مقابله با زبانه های آتش و کاهش خسارت های جانی و مالی است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال 1402 تاکنون بالغ بر 117 مورد حریق خودرو در گرگان مهار و اطفا شده است، ادامه داد: بررسی های کارشناسان نشان می دهد نقص فنی بیشترین و مهمترین عامل بروز حریق خودروها در مدت مذکور بوده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با اشاره به اینکه بازدید فنی خودروها ضرورتی اجتناب ناپذیر است که باید مستمر انجام شود، افزود: رانندگان و مالکان خودروها باید وسایل نقلیه خود را به کپسول آتش نشانی تجهیز کرده و نحوه کار با آن را یاد بگیرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت کثرت حریق خودرو در گرگان/ نقش آموزش در کاهش خسارت جانی و مالی آتش سوزی

علت کثرت حریق خودرو در گرگان/ نقش آموزش در کاهش خسارت جانی و مالی آتش سوزی