مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 17:052024-01-07دانش

کارگاه کاربرد هوش مصنوعی در پژوهش برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی ابن سینا در راستای افزایش آگاهی آموخته های مرتبط با علم و دانش مخاطبین کارگاه، - پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی ابن سینا در راستای افزایش آگاهی آموخته های مرتبط با علم و دانش مخاطبین کارگاه، کاربرد هوش مصنوعی در پژوهش را دی ماه جاری برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی ابن سینا در راستای افزایش آگاهی آموخته های مرتبط با علم و دانش مخاطبین کارگاه، کاربرد هوش مصنوعی در پژوهش را دی ماه جاری برگزار می کند.

هوش مصنوعی به عنوان یکی از پررونق ترین زمینه های فناوری در دنیای امروز، تاثیر بسزایی در تمامی حوزه ها به ویژه حوزه پژوهش دارد.

این فناوری پویا و نوآورانه به کارشناسان امکان می دهد تا روش هایی نوین برای انجام تحقیقات را به کار گیرند.

با توجه به اینکه اصولا مجلات دارای ابزار هایی هستند که قادر به تشخیص ایجاد محتوا توسط هوش مصنوعی هستند، رعایت اصول جهت نوشتن مقاله با هوش مصنوعی، اهمیت پیدا می کند.

استفاده از هوش مصنوعی در پژوهش و نوشتن مقاله با آن، ملاحظات مختلفی دارد بر همین اساس، پژوهشگاه فناوری های نوین علوم پزشکی جهاد دانشگاهی ابن سینا کارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه کاربرد هوش مصنوعی در پژوهش برگزار می شود

کارگاه کاربرد هوش مصنوعی در پژوهش برگزار می شود