مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 16:552024-01-03سياسي

رمز کارآمدی شهید سلیمانی


هرگونه که محاسبه کنیم، سردار قاسم سلیمانی، در یکی از حساس ترین مقاطع عمر جمهوری اسلامی، مسئول یکی از مهم ترین پرونده های سیاسی کشور بود که یک پایش تأمین امنیت ملی بود و یک سویه اش با عامه مردم سروکار داشت؛ - هرگونه که محاسبه کنیم، سردار قاسم سلیمانی، در یکی از حساس ترین مقاطع عمر جمهوری اسلامی، مسئول یکی از مهم ترین پرونده های سیاسی کشور بود که یک پایش تأمین امنیت ملی بود و یک سویه اش با عامه مردم سروکار داشت؛ با جان و مال آن ها.

این سوال تعیین کننده و به همان اندازه تحریک کننده که ما در سوریه و عراق چه می کنیم؟ اگر می خواست جواب واضح مستقیمی بگیرد، سلیمانی اولین کسی بود که باید پاسخگویی می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مصطفی غفاری در سرمقاله روزنامه خراسان نوشت: مردم هم با نظام خودشان نامحرم نبودند؛ می دانستند تأمین امنیت هزینه دارد و این هزینه را یک ملت به طور دسته جمعی می پردازند؛ دست کم فشار تحریم را همه مردم کم یا زیاد تحمل می کنند و از قضا همان ها که این فشار را بیشتر حس می کردند، پیش قدم تقدیم جان فرزندانشان با عنوان مدافع حرم هم بودند.

آن سوتر مانور رسانه ای و شناختی دشمن هم تمامی نداشت که به ملت ایران بگوید هرچه می کشید، از سر ماجراجویی و ستیزه گری همین سردار ایرانی است! اگر او نباشد ـ و به تعبیر نادرست دشمن ـ منطقه را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز کارآمدی شهید سلیمانی

رمز کارآمدی شهید سلیمانی