مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 08:402023-12-27اقتصادي

پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به 2 هزار و 488 مددجوی کمیته امداد


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه، 2 هزار و 488 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل از تسهیلات اشتغال زایی بانک های عامل بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از  روابط عمومی کمیته امداد اردبیل، جهانبخش نژاد جواد در جلسه بررسی تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد اظهار کرد: تاکنون 256 میلیارد و 300 میلیون تومان از محل جزء 4 تبصره 18 تسهیلات برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل پرداخت شده و ادامه این روند را تا پایان سال شاهد خواهیم بود.

وی تعداد طرح های معرفی شده به بانک ها را 4 هزار و 392 طرح با مبلغ تسهیلات اعطایی بانک ها به ارزش 517 میلیارد و 700 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در سه ماه باقی مانده از سال جاری، با همراهی بانک های عامل تلاش می کنیم این منابع در حوزه اشتغال جذب شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: 50 درصد متقاضیان اشتغال مددجوی تحت حمایت و 50 درصد نیز افراد نیازمند پنج دهک اول و فاقد شغل و بیمه بودند که از این منابع برای اشتغال استفاده کردند.

نژاد جواد بیان کرد: به صورت روزانه و هفتگی پرداختی بانک ها را از محل تبصره 18 و سایر منابع پیگیر هستیم تا موانع و مشکلات رفع و سرعت بیشتری را در روند پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به 2 هزار و 488 مددجوی کمیته امداد

پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به 2 هزار و 488 مددجوی کمیته امداد