مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 18:102024-01-07سياسي

امیدواریم روزی در کشورعلاوه بر قرائت قرآن به ترجمه هم اهمیت داده شود


رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی با تاکید بر این موضوع که دغدغه بنده این بوده که در سراسر کشور علاوه بر قرائت قرآن به ترجمه آن هم اهمیت ویژه ای داده شود گفت: - رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی با تاکید بر این موضوع که دغدغه بنده این بوده که در سراسر کشور علاوه بر قرائت قرآن به ترجمه آن هم اهمیت ویژه ای داده شود گفت: بنده سعی کرده ام ترجمه ای داشته باشم که برای زبان فارسی امروز پسندیده و خوش آهنگ باشد، غریب نباشد و نصر روزنامه ای هم نداشته باشد و در نهایت مفهموم هم داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعلی حدادعادل عصر امروز یکشنبه (17 دی ماه) در مراسم رونمایی از نرم افزار قرآنی همراه با ترجمه قرآن کریم غلامعلی حداد عادل که در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد با تسلیت حادثه تروریستی کرمان و با دعا برای پیروزی مردم غزه اظهار کرد: نور قرآن برای تمام مردم جهان راهگشا است.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی های این نرم افزار قرآنی گفت: امیداوریم شاهد نصب نرم افزاری برای استفاده بیشتر از این ترجمه باشیم که هم به صورت مکتوب و هم گویا این ترجمه بتواند در دسترس قرآن پژوهان و علاقمندان به قرآن قرار گیرد.

حدادعادل یادآورشد : انگیزه اصلی بنده این بود که در حد توانم کاری کنم تا ترجمه خوانی قرآن در ایران سنت شود چرا که ترجمه قرآ ن در مراسم خوانده نمی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم روزی در کشورعلاوه بر قرائت قرآن به ترجمه هم اهمیت داده شود

امیدواریم روزی در کشورعلاوه بر قرائت قرآن به ترجمه هم اهمیت داده شود