مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:352024-01-16حوادث

2 اهداکننده گروه خونی نادر در فارس نجات بخش بیماری در استان یزد شدند


2 اهدا کننده خون با گروه خونی نادر O بمبیی در استان فارس که پیشتر توسط انتقال خون استان شناسایی شده بودند برای نجات جان بیماری در بیمارستان فرخی استان یزد که هم گروه خونی آنهاست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، طی دریافت اعلام نیاز از اداره کل انتقال خون استان یزد به دو واحد گروه خونی کمیاب O Bombay برای بیمار بستری شده در بیمارستان فرخی آن استان، بلافاصله با فراخوان دو تن از اهداکنندگان این گروه خونی در شیراز از آنان دعوت شد تا با اهدای خون کمیاب خویش به نجات جان هموطن خویش بشتابند.

خرّم نصرتی و جواد زارعی دو اهداکننده مستمر ساکن شیراز و دارای گروه خونی O Bombay ضمن حضور در مراکز اهدای خون در شیراز و آباده به این دعوت پاسخ مثبت داده و با اهدای خون خویش در این اقدام خداپسندانه مشارکت کردند.

  خرّم نصرتی، یکی از اهداکنندگان، علیرغم اینکه در حال انجام سفر بود، پس از اطلاع از این فراخوان با تغییر مسیر خود به مرکز اهدای خون شهرستان آباده مراجعه کرده و با اهدای خون خود، در این امر خیر و نوع دوستانه مشارکت و بار دیگر نجات بخش جان هموطن خود شد.

گفتنی است جواد زارعی دیگر اهداکننده نیز طی چهار ماه گذشته و در اقدامی دیگر نسبت به اهدای خون خویش و نجات جان بیمار نیازمند به این گروه خونی نادر، مشارکت داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 اهداکننده گروه خونی نادر در فارس نجات بخش بیماری در استان یزد شدند

2 اهداکننده گروه خونی نادر در فارس نجات بخش بیماری در استان یزد شدند