مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 09:252024-01-01بين الملل

چطور دست کلاه سیاه ها را ببندیم؟


امروزه حملات سایبری در دنیا یک امر عادی محسوب می شود اما اینکه، میزان آسیب های وارده بر اثر این حملات تا چه اندازه است هم از اهمیت بسزایی برخورداراست.

- در این میان کسب وکارهای اینترنتی باید بیشتر مراقب چنین موردی باشند و برای حریم خصوصی کاربران شان که به آنها اعتماد کرده اند، اهمیت بیشتری قائل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به بهانه هک اسنپ فود و به صدادرآمدن دوباره زنگ هشدار افزایش امنیت سایبری روزنامه همشهری گفتگویی را دراین خصوص تهیه کرده است که در ادامه می خوانید: خبر هک اسنپ فود درحالی منتشر شده که مدتی پیش همین گروه هکری به سرورهای تپسی نفوذ کرده بود.

همچنین اگرچه به نظر می رسد، داده های کاربران اعم از مشتریان، فروشندگان و پیک های اسنپ فود 20روز پیش استخراج شده، اما خبر آن طی یکی، دو روز پیش منتشر شده است.

این کسب وکار اینترنتی درحالی از حداکثر تلاش خود برای جلوگیری از انتشار داده های کاربران از طریق مذاکره با این گروه هکری سخن گفته که رسانه ها به نقل از این گروه اعلام کرده اند که پس از ماجرای سامانه تاکسی اینترنتی تپسی تصمیم گرفتیم با هیچ شرکتی در آینده مذاکره نکنیم! با این حال، اسنپ فود اعلام کرده که اطلاعات کارت بانکی کاربران به سرقت نرفته، پس کاربران نگران نباشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور دست کلاه سیاه ها را ببندیم؟

چطور دست کلاه سیاه ها را ببندیم؟