مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 20:252023-12-27اقتصادي

اولویت تأمین آب شرب در نهاوند


ما باید بپذیریم که بحران کم آبی جدی است و تأمین آب شرب در شهرستان نهاوند در اولویت قرار دارد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان نهاوند گفت: ما باید بپذیریم که بحران کم آبی جدی است و تأمین آب شرب در شهرستان نهاوند در اولویت قرار دارد.

ضرغام احمدوند چهارشنبه 6 دی در جلسه شورای کشاورزی شهرستان نهاوند، اظهار کرد: با توجه به کاهش بارندگی ها در سال آبی جاری، بحث آب حیاتی است و ما باید بپذیریم که بحران کم آبی جدی است.

وی تصریح کرد: در همین راستا اولویت در شهرستان تأمین آب شرب مردم است و ما نمی توانیم کشاورزی را در اولویت قرار دهیم چراکه بعضی از روستاهای شهرستان آب شرب ندارند.

احمدوند افزود: کشاورزان شهرستان هم نباید بیشتر از سهمیه چاه های آب کشاورزی شان استفاده کنند و برای اجرای برنامه های اصلاح الگوی کشت و کشت محصولات کم آب بر در شهرستان باید از اکنون تصمیم بگیریم.

فرماندار نهاوند در ادامه خطاب به مدیران شهرستان گفت: ما پذیرفته ایم که مدیر جمهوری اسلامی باشیم اما متأسفانه در برخی زمینه ها فضای مدیریتی در شهرستان به شکلی است که مسائل را به هم پاس کاری می کنیم.

وی یادآور شد: نهاوند به عنوان شهرستانی که قطب کشاورزی است و این امر بار بر روی دوش کشاورزی و ادارات مرتبط با حوزه کشاورزی شهرستان را سنگین تر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت تأمین آب شرب در نهاوند

اولویت تأمین آب شرب در نهاوند