مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 10:152024-01-05اجتماعي

ورود سامانه بارشی به کشور


بر اساس پیش بینی هواشناسی امروز سامانه بارشی به شمال غرب کشور وارد شده و بارش برف و باران برای 5 استان پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، امروز جمعه 15 دی ماه 1402 مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در تشریح وضعیت جوی استان های کشور اعلام کرد: امروز با ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و غرب زنجان، کردستان و کرمانشاه بارش باران و برف، گاهی وزش باد آغاز می شود.

 از روز شنبه نیز گستره بارندگی همراه با وزش باد و کاهش نسبی دما کل نوار شمالی را در بر می گیرد؛ در نیمه شرقی استان آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل، سواحل شمالی و در ارتفاعات البرز مقدار بارش قابل توجه است و همچنین در دامنه های زاگرس مرکزی واقع در غرب کشور، مناطقی از مرکز و شرق کشور نیز ابرناکی و بارش پراکنده رخ می دهد.

در روز یکشنبه، گستره فعالیت سامانه در نیمه شرقی کشور است که سبب بارش باران و برف و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما در این مناطق می شود.

 در روز دوشنبه در جنوب کرمان، شرق هرمزگان و مناطقی از سیستان و بلوچستان بارش و وزش باد رخ می دهد و به تدریج این سامانه از جنوب شرق کشور خارج و در سایر مناطق کشور نیز جوی پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما حاکم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به کشور

ورود سامانه بارشی به کشور