مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:552024-01-17بين الملل

توقف فشار جمهوری خواهان بر پسر رییس جمهور آمریکا


جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا تلاش های خود جهت محکومیت و بازداشت هانتر بایدن را به خاطر رایزنی با وکلای وی فعلا متوقف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اقدام جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا برای تصویب قطعنامه مرتبط با محکومیت پسر رییس جمهور آمریکا همزمان با تلاش های وکلای هانتر بایدن متوقف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآسوشیتدپرس اقدام برای اجرای طرح بازداشت هانتر بایدن به دلیل سرپیچی از احضاریه های کنگره آمریکا از سوی جمهوری خواهان متوقف شد و دلیل آن هم مذاکره آنها با وکلای وی عنوان شده است که عنوان کرده اند، می توانند به بن بست های موجود بر سر شهادت وی در پرونده استیضاح پدرش پایان دهند.

به گفته سخنگوی کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا، قرار بود روز سه شنبه قطعنامه محکومیت هانتر بایدن در جریان رویه معمول به صحن مجلس ارائه شود با این حال این اقدام لغو شد تا به وکلای دادگستری فرصت بیشتری برای دستیابی به یک توافق در این موضوع داده شود.

این اقدام چند روز پس از آن صورت می گیرد که وکیل پسر جو بایدن، تمایل وی را برای همکاری با تحقیقات استیضاح جمهوری خواهان پس از ماه ها سرپیچی از آن عنوان کرد.

آبه لاول وکیل فعلی هانتر بایدن در نامه ای به جمهوری خواهان مجلس نمایدگان آمریکا نوشته است که همکاری موکلش با آنها به صدور مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف فشار جمهوری خواهان بر پسر رییس جمهور آمریکا

توقف فشار جمهوری خواهان بر پسر رییس جمهور آمریکا