مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 06:552023-12-31سياسي

رایزنی 2 نماینده تهران با وزیر امور خارجه


حجت الاسلام والمسلمین سید محمود نبویان و روح الله ایزدخواه، 2 نمابنده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حسین امیرعبداللهیان رییس دستگاه دیپلماسی کشور، - حجت الاسلام والمسلمین سید محمود نبویان و روح الله ایزدخواه، 2 نمابنده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حسین امیرعبداللهیان رییس دستگاه دیپلماسی کشور، در محل وزارت امور خارجه به صورت جداگانه دیدار و رایزنی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، طرفین در زمینه مسایل مختلفی بحث و گفت وگو کردند.

براساس اعلام وزارت امور خارجه، نبویان در این دیدار از مواضع مقتدرانه دستگاه دیپلماسی کشور در جنگ غزه تشکر و قدردانی کرد.

امیرعبداللهیان نیز از نقطه نظرات نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و بر لزوم برقراری آتش بس فوری در غزه و توقف جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد.

بر اساس این گزارش در دیدار روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، نیز طرفین در زمینه مسایل مختلفی بحث و گفت وگو کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی 2 نماینده تهران با وزیر امور خارجه

رایزنی 2 نماینده تهران با وزیر امور خارجه