مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 11:552024-01-15دانش

ثبت 80 هزار فعالیت فرهنگی در سامانه فرنما


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم از ثبت حدود 80 هزار فعالیت فرهنگی در سامانه فرنما خبر داد و گفت: ثبت فعالیت های فرهنگی در این سامانه از ابتدای سال 1402 روز به روز در حال اضافه شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست خبری که صبح امروز در وزارت علوم برگزار شد، با بیان اینکه امروز سومین کارنامه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها نیز صادر شده است، گفت: رتبه بندی دانشگاه ها در شاخصه های مختلفی که در سامانه فرنما وجود دارد، قرار گرفته که این اتفاق مبارکی در مجموعه آموزش عالی است، چرا که سامانه فرنما امروزه جایگاه ویژه ای در حیات فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها پیدا کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم اظهار داشت: آرزوی ما این بوده بتوانیم روزی بر اساس شاخص های مشخص دانشگاه ها را وضعیت سنجی کنیم و امروز سامانه فرنما این کار را انجام می دهد.

کلانتری افزود: اگر صحبت از دانشگاه به مثابه یک نهاد علمی، هنری و فرهنگی می کنیم، باید تمام شاخصه های آن را لحاظ کنیم که سامانه فرنما روز به روز در حال تکمیل است و هم شاخصه ها متعددتر می شوند و هم ارجاع به این سامانه از جانب دانشگاه ها بیشتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 80 هزار فعالیت فرهنگی در سامانه فرنما

ثبت 80 هزار فعالیت فرهنگی در سامانه فرنما