مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 14:252024-01-09بين الملل

چرا کریسمس امسال برفی نبارید؟


کریسمس امسال برای بیشتر آمریکایی ها و اروپایی ها بدون بارش برف سپری شد و در برخی نقاط جهان نیز حجم بارش برف زمستانی کمتر از حد معمول بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که بارش چشمگیر برف در کشورهایی از جمله سوئد، فنلاند، روسیه و چند کشور اروپاییِ دیگر گزارش شده و دمای هوا نیز بسیار کاهش یافته اما بسیاری دیگر از نقاط جهان از جمله برخی شهرهای اروپا و آمریکا که هر سال در این فصل با حجم قابل توجهی از برف و سرمای زمستانی مواجه می شدند، امسال بارش برف کمتر از حد معمول را شاهد بوده اند.

به این ترتیب سال نو میلادی در حالی شروع شده که برخی شهرهای دنیا در فصل زمستان هنوز ظاهر پاییزی خود را حفظ کرده اند.

در چندین شهر ایالات متحده نیز تا پیش از آغاز سال نو میلادی، بارش برف کمتر از حد معمول بوده و حتی بسیاری از برنامه های ورزشی و تفریحگاه های زمستانی مانند اسکی که وابسته به برف هستند، تعطیل شدند.

بلومبرگ در مقاله ای در این باره نوشت: بیایید خودمان را گول نزنیم، واقعیت این است که برف در حال تبدیل شده به پدیده طبیعی ای است که به زودی به تاریخ خواهد پیوست.

طوفان ها ادامه خواهند داشت اما در بلندمدت، زمستان های گرم تر با بارش برف کمتر در پیش است که پیامدهای شدیدی از جمله کمبود آب و از دست رفتن فعالیت های اقتصادی را به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کریسمس امسال برفی نبارید؟

چرا کریسمس امسال برفی نبارید؟