مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 17:252023-12-27سياسي

وزیر کشور: باید جلوی گسترش بیابان ها در کشور را بگیریم


حجم بیابان ها در کشور مرتبا در حال افزایش است و باید جلوی آن را بگیریم از این رو کاشت درختان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

- با حضور وزیر کشور:  200 هکتار جنگل کاری در استان هرمزگان آغاز شد تقدیر وزیر کشور از اهتمام ویژه استاندار هرمزگان به مسئله مهم درختکاری  با حضور وزیر کشور طرح کاشت جنگل در 200 هکتار از اراضی استان هرمزگان به همت شرکت نفت ستاره خلیج فارس آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی استانداری هرمزگان، عصر چهارشنبه ششم دی ماه طی مراسمی با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، مهدی دوستی استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان، کاشت 200 هکتار جنگل به همت شرکت نفت ستاره خلیج فارس در سطح استان هرمزگان آغاز شد.

این طرح در قالب کاشت 6.

5 میلیون درخت در استان هرمزگان و ذیل طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت که جزو برنامه های اصلی دولت سیزدهم به شمار می آید با حضور وزیر کشور و با کاشت درختان حرا از ساحل گچین پایین آغاز شد.

احمد وحیدی وزیر کشور در این آیین با اشاره به وحدت اقوام و مذاهب در کشور، گفت: وحدت موجود در کشور نشان می دهد که همه به تحقق ایران قوی و عزت و سرافرازی کشور می اندیشند.

وی با بیان اینکه دشمنان این مرز و بوم وحدت موجود در کشور را بر نمی تابند گفت: وحدت شیعه و سنی حقیقتا دشمن شکن است و امروز امت اسلامی به عنوان ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: باید جلوی گسترش بیابان ها در کشور را بگیریم

وزیر کشور: باید جلوی گسترش بیابان ها در کشور را بگیریم