مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:552024-01-02فناوري

زمینه برای خانه هوشمند در لرستان با اجرای فیبر نوری مهیاست


با اجرای فیبر نوری زمینه برای خانه هوشمند در استان فراهم است و خوشبختانه بر محدودیت های شبکه کابل مسی در استان فائق آمدیم.

- ایسنا/لرستان مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: با اجرای فیبر نوری زمینه برای خانه هوشمند در استان فراهم است و خوشبختانه بر محدودیت های شبکه کابل مسی در استان فائق آمدیم.

نبی اله شمسی فر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مرکز تلفن شهری حضرت قائم (عج) دورود را به صورت 100 درصدی حذف کردیم و با تکنولوژی روز کافوهای نوری و FTTH (اتصال منازل به فیبر نوری) به اتمام رساندیم.

وی اضافه کرد: در شهر نورآباد نیز به دنبال حذف مرکز تلفن قدیمی شهر هستیم و ظرف یکی دو هفته آینده به صورت 100 درصدی پروژه به اتمام می رسد و آماده بهره برداری خواهد بود.

مدیر مخابرات منطقه لرستان به مزایای پروژه های حوزه فیبر نوری به صورت (FTTX) اجرا شده در لرستان اشاره کرد و گفت: یکی از مزایای اجرای این طرح کاهش فاصله منازل مسکونی با شبکه فیبر نوری است و چنانچه (FTTC) اجرا شود شبکه کابل مسی را صرفا از منزل تا کافوی نوری خواهیم داشت و مابقی به صورت فیبر نوری است و چنانچه به صورت (FTTX) اجرا شود 100 درصد فیبر نوری خواهد بود؛ یعنی از منزل تا نزدیک ترین نقطه تجمیع به صورت فیبر نوری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه برای خانه هوشمند در لرستان با اجرای فیبر نوری مهیاست

زمینه برای خانه هوشمند در لرستان با اجرای فیبر نوری مهیاست