مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 11:052023-12-23اقتصادي

فراخوان پویش توسعه نوآوری منتشر شد


فراخوان پویش توسعه نوآوری با هدف توسعه سبد محصولات فناورانه شرکت های عضو و افزایش رقابت در بازارهای داخلی و خارجی منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اداره کل سرمایه گذاری و بومی سازی فناوری پارک فناوری پردیس به منظور توسعه سبد محصولات فناورانه شرکت های عضو و همچنین افزایش رقابت در بازارهای داخلی و خارجی، پویش توسعه نوآوری را آغاز کرده است.

شرکت های عضو پارک فناوری پردیس که دارای دانش فنی طراحی و ساخت محصولات و خدمات نوین هستند، می توانند با اخذ حمایت های پارک در این زمینه، مسیر تجاری سازی را سریع تر طی کنند و طرح های خود را به محصول تبدیل کنند.

در این پویش، تسهیلات جهت توسعه محصول یا خدمت جدید با شرایط ویژه به شرکت های عضو پارک فناوری پردیس پرداخت می شود: شرایط تسهیلات: * کارمزد 8 الی 14 درصد * تنفس 6 الی 12 ماه * بازپرداخت 12 الی 24 ماه به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، جدید بودن محصول و یا خدمت جدید در سطح کشور، سرمایه گذاری بخشی از توسعه محصول جدید توسط متقاضی، وجود دانش فنی محصول در شرکت متقاضی، دارا بودن سطح آمادگی فناوری 4 یا 5 و ارائه توجیه اقتصادی و مدل کسب و کار از شاخص های ارزیابی این فراخوان است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان پویش توسعه نوآوری منتشر شد

فراخوان پویش توسعه نوآوری منتشر شد