مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 22:252023-12-25اقتصادي

خبرهای خوش رییس سازمان برنامه و بودجه از پروژه پل »رودسمه»


رییس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد خبرهای خوشی در خصوص پروژه پل »رودسمه» داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دبشموک جمعی از مدیران استانی و فرماندار شهرستان کهگیلویه به منظور بازدید از طرح های عمرانی و اقتصادی در دست اجرا به متطقه دیشموک سفر کردند.

شاهینی در بازدید از پروژه پل رودسمه با بیان اینکه این طرح تاکنون حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته گفت: پروژه فعال و در حال تکمیل است و این یکی از طرحهای مهم در بخش دیشموک است.

  وی با بیان اینکه با تخصیص بودجه ای معادل 14 میلیارد تومان از منابع راهداری استان به این طرح، پیمانکار مطالبات خود را دریافت خواهد کرد، افزود: پیمانکار متعهد شد که هر چند به صورت محدود زمینه عبور و مرور مردم را در زمستان تا تکمیل طرح محیا کند.

  رییس سازمان برنامه و بودجه در بازدید از پروژه بزرگ اقتصادی پمپاژ رود سمه که به منظور تامین آب کشاورزی 1500 هکتار از زمین های حومه غربی پیش بینی شده است تصریح کرد: تمهیدات لازم برای تخصیص بودجه برای راه اندازی این طرح اندیشیده شده است و در آینده نزدیک زمینه فعالیت این پروژه بزرگ خواهد شد و با راه اندازی و استفاده از این پمپاژ زمینه اشتغال مردم منطقه و جلوگیری از کوچ روستاییان به شهرها و استان های همجوار آماده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوش رییس سازمان برنامه و بودجه از پروژه پل »رودسمه»

خبرهای خوش رییس سازمان برنامه و بودجه از پروژه پل »رودسمه»