مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 16:402023-12-23سياسي

مدرسه ملی انتخابات در دانشگاه شیراز برگزار می شود


پژوهشکده حکمرانی دانشگاه شیراز با همکاری پژوهشکده شورای نگهبان، مدرسه ملی انتخابات را در روزهای 7و 8 دی ماه در دانشگاه شیراز برگزار می کند.

- ایسنا/فارس پژوهشکده حکمرانی دانشگاه شیراز با همکاری پژوهشکده شورای نگهبان، مدرسه ملی انتخابات را در روزهای 7و 8 دی ماه در دانشگاه شیراز برگزار می کند.

رییس پژوهشکده حکمرانی دانشگاه شیراز امروز، 2 دی ضمن اعلام این خبر گفت: مدرسه ملی انتخابات رویدادی علمی - ترویجی است که به منظور بررسی انواع نظام های انتخابات و مطالعه تطبیقی آن ها، فرایند رسیدگی به احراز صلاحیت ها، جرائم انتخاباتی و آسیب شناسی نظام انتخابات ایران برنامه ریزی شده است.

محمد جواهری طهرانی در خصوص اهداف برگزاری این رویداد گفت: هم اکنون کشور در ماه های منتهی به انتخابات به سر می برد و مقوله ی انتخابات از مهم ترین مسائل کشور ماست.

به گونه ای که طبق رهنمودهای همیشگی رهبر معظم انقلاب (مدظله) تلاش همگانی برای گرم و سالم نگه داشتن فضای انتخابات است.

وی افزود: در همین راستا یکی از ظرفیت ها و ضرورت های مهم فضای دانشگاه به دلیل ارتباط و مواجهه وسیعی که با جوانان در داخل دانشگاه و با عموم مردم در خارج از دانشگاه دارد؛ ترویج و توضیح دانش مربوط به حوزه انتخابات اعم از موازین و سازوکارهای احراز صلاحیت و عملکرد مجریان و ناظران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه ملی انتخابات در دانشگاه شیراز برگزار می شود

مدرسه ملی انتخابات در دانشگاه شیراز برگزار می شود