مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 20:352023-12-28فرهنگي

خروجی رویداد تولید محتوای بسیج در فعالیت های فرهنگی هنری بسیار اثرگذار است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه رویداد تولید محتوای بسیج یکی از ارزشمندترین رویدادهایی است که در استان برگزار می شود، - ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه رویداد تولید محتوای بسیج یکی از ارزشمندترین رویدادهایی است که در استان برگزار می شود، گفت: تولیدات این رویداد می تواند در فعالیت های فرهنگی هنری بسیار اثرگذار باشد.

اعظم روانشاد روز پنج شنبه 7 دی در حاشیه بازدید از پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از برگزارکنندگان این رویداد به منظور ایجاد فضای خوب رقابت و نوآوری برای جوانان و نوجوانان، بیان کرد: این رویداد یکی از ارزشمندترین رویدادهایی است که در استان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اهمیت فضای مجازی و تاکید مقام معظم رهبری بر تولید محتوا، افزود: پای کار آوردن جوانان ارزشی و انقلابی و موضوعات و محتواهایی که در این رویداد تولید می شوند بسیار ارزشمند هستند.

وی اظهار کرد: جوانان به واسطه این رویداد می توانند کنار هم قرار گرفته، استعدادهای خویش را شکوفا کنند و تجربه هایشان را باهم به اشتراک بگذارند، از طرفی نیز باهم آشنا می شوند و در یک چرخه تولید محتوا قرار می گیرند که این امر منجر به باروری و شکوفایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروجی رویداد تولید محتوای بسیج در فعالیت های فرهنگی هنری بسیار اثرگذار است

خروجی رویداد تولید محتوای بسیج در فعالیت های فرهنگی هنری بسیار اثرگذار است