مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:252023-12-27اقتصادي

میانگین درصد پرداخت وام ازدواج در چهارمحال و بختیاری 71 درصد است


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: میانگین درصد پرداخت وام ازدواج در چهارمحال و بختیاری 71 درصد است در حالی که میانگین درصد دریافت کنندگان تسهیلات ازدواج در کشور 67 درصد در بازه زمانی اول فروردین تا پایان آبان ماه بوده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: میانگین درصد پرداخت وام ازدواج در چهارمحال و بختیاری 71 درصد است در حالی که میانگین درصد دریافت کنندگان تسهیلات ازدواج در کشور 67 درصد در بازه زمانی اول فروردین تا پایان آبان ماه بوده است.

طهماسب شیروانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای امسال 11هزار و 674 نفر در چهارمحال و بختیاری متقاضی وام ازدواج بودند که تا پایان تیرماه، به 8267 نفر از متقاضیان تسهیلات ازدواج پرداخت شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: با پرداخت این تسهیلات، استان هم اکنون رتبه 10 را در بین 31 استان کشور به خود اختصاص داده است.

وی گفت: میانگین درصد پرداخت وام ازدواج در استان چهارمحال و بختیاری 71 درصد است در حالی که میانگین درصد دریافت کنندگان تسهیلات ازدواج در کشور 67 درصد در بازه زمانی اول فروردین تا پایان آبان ماه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین درصد پرداخت وام ازدواج در چهارمحال و بختیاری 71 درصد است

میانگین درصد پرداخت وام ازدواج در چهارمحال و بختیاری 71 درصد است