مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:152024-01-08اقتصادي

تخفیف 50 درصدی برای ساخت و ساز بافت تاریخی و فرسوده


رییس شورای شهر بوشهر از آغاز اعمال دومین جایزه خوش حسابی 25 درصدی در سال جاری تا روز بوشهر در راستای رونق ساخت و ساز خبر داد.

- ایسنا/بوشهر رییس شورای شهر بوشهر از آغاز اعمال دومین جایزه خوش حسابی 25 درصدی در سال جاری تا روز بوشهر در راستای رونق ساخت و ساز خبر داد.

وحید نیک روش با بیان اینکه در راستای رونق ساخت و ساز در شهر بوشهر در سال اول شورای ششم 75 درصد و در سال دوم شورا به مناسبت دهه ولایت و ایاد شعبانیه و هفته نکوداشت بوشهر دو جایزه خوش حسابی 25 درصدی برای شهروندان بوشهری اعمال کردیم که با استقبال خوبی مواجه شد .

وی در ادامه افزود: در سال جاری نیز در راستای رونق ساخت و ساز که یکی از بخش های مهم اقتصاد شهری است به مناسبت سالروز فتح خرمشهری جایزه خوش حسابی 25 درصدی اعمال شد که در جهت رفاه حال شهروندان شورا با دومین جایزه خوش حسابی در سال جاری از 18 دی ماه لغایت 18 اسفند روز بوشهر موافقت نمود .

رییس شورای شهر بوشهر تصریح کرد: شهروندان بوشهری با پرداخت نقدی عوارض و هزینه های صدور پروانه و گواهی ساختمانی در تاریخ فوق الذکر از 25 درصد تخفیف جایزه خوش حسابی برخوردار می شوند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شورا بندر بوشهر، وی گفت: نگاه شورا اعمال بسته های تخفیفی و مشوق های ساخت و ساز است که اعمال تخفیف 50 درصدی بافت تاریخی و فرسوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 50 درصدی برای ساخت و ساز بافت تاریخی و فرسوده

تخفیف 50 درصدی برای ساخت و ساز بافت تاریخی و فرسوده