مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:252024-01-07سياسي

هیئات مذهبی با تبیین و روشنگری موجب افزایش مشارکت در انتخابات شوند


شهردار قم با بیان اینکه برای برگزاری هرچه باشکوه تر نیمه شعبان نیازمند بسیج هیئات مذهبی هستیم، گفت: بلافاصله پس از نیمه شعبان، انتخابات مجلس شورای اسلامی را خواهیم داشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی سقاییان نژاد صبح امروز در نشست شهردار قم با مسئولین شورای هیئات مذهبی و مسئولین هیئات منتخب شهر قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه خدمات شهری در سفره مردم خودش را نشان می دهد، مطرح کرد: اگر یک روز نظافت شهری، حمل ونقل عمومی، آرامستان ها و.

تعطیل باشند، زندگی مردم مختل خواهد شد.

شهردار قم با بیان اینکه هر شب بیش از 3 هزار نفر نظافت شهری را انجام می دهند، عنوان کرد: بودجه شهرداری از عوارض مردم تأمین می شود و نوع کار شهرداری خدمت رسانی است.

وی با اشاره به اینکه نوع اقدامات شهرداری با منافع مردم درگیر است، خاطرنشان کرد: برای احداث یک خیابان باید منازل برخی از مردم تخریب شود و بنابراین ناراحتی هایی به وجود می آید.

سقاییان نژاد با بیان اینکه بیش از 4 هزار وانت بار در سطح شهر فعال بودند، تصریح کرد: با اقداماتی که انجام شده است این افراد به همراه دست فروشان به مناطق خاص منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه تلاش ما بر این بوده است که امور شرعی را در این مسیر رعایت کنیم، یادآور شد: در دوره های گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئات مذهبی با تبیین و روشنگری موجب افزایش مشارکت در انتخابات شوند

هیئات مذهبی با تبیین و روشنگری موجب افزایش مشارکت در انتخابات شوند