مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:552023-12-26اقتصادي

طراحی ایجاد فضای تفریحی در اراضی اطراف نیروگاه اتمی


معاون عمرانی استاندار بوشهر از طراحی ایجاد فضای تفریحی و جنگل کاری در اراضی 150 هکتاری اطراف نیروگاه اتمی بوشهر خبر داد و گفت: در این راستا اقدامات اولیه انجام شده است.

- ایسنا/بوشهر معاون عمرانی استاندار بوشهر از طراحی ایجاد فضای تفریحی و جنگل کاری در اراضی 150 هکتاری اطراف نیروگاه اتمی بوشهر خبر داد و گفت: در این راستا اقدامات اولیه انجام شده است.

محمدهادی رستمیان در حاشیه بازدید استاندار، شهردار و برخی مدیران کل دستگاه های اجرایی از اراضی حریم نیروگاه اتمی بوشهر با بیان اینکه این نیروگاه دارای حریم ایمنی و امنیتی خاصی است، گفت: در این حریم، ضوابط ساخت و ساز و اجرای طرح های مسکونی و خدماتی تحت شرایط خاصی است و اجازه ساخت واحدهای مسکونی داده نمی شود.

وی، طراحی فضای تفریحی و خدماتی در این اراضی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با توجه به ضرورتی که نسبت به پهنای تفریحی و خدماتی و فضای سبز احساس می شود این مهم در این اراضی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر مساحت اراضی اطراف نیروگاه اتمی بوشهر برای اجرای طرح های یادشده را حدود 150 هکتار اعلام و بیان کرد: بعد از گذر سرتل به تنگک ها این اراضی با یک رقوم توپوگرافی و شرایط خاص در بررسی های اولیه که مشاور انجام داده، این پهنا قابلیت یک برنامه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی ایجاد فضای تفریحی در اراضی اطراف نیروگاه اتمی

طراحی ایجاد فضای تفریحی در اراضی اطراف نیروگاه اتمی