مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 17:352023-12-28اقتصادي

تخصیص 130 همت به پروژه های نیمه تمام تا پایان سال


رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه طی سه ماه پایانی سال برای طرح های تملک با اولویت نیمه تمام مانند راه آهن رشت - کاسپین 130 همت تخصیص اعتبار انجام خواهد شد، - گفت: تاکنون 10 هزار میلیارد تومان به طرح های حوزه راه تخصیص دادیم.

داوود منظور عصر امروز، هفتم دی ماه در حاشیه بازدید از پروژه راه آهن رشت - کاسپین، با تاکید بر لزوم تکمیل هرچه زودتر این قطعه مهم از کریدور شمال به جنوب، اظهار کرد: امیدوارم قطعه باقیمانده اجرایی شده و ریل گذاری انجام شود.

وی با اشاره به اجرای پروژه تحت نظارت استاندار گیلان و با پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه، افزود: متناسب با پیشرفت پروژه های اولویت دار اقدام به تزریق منابع مالی می کنیم.

معاون رییس جمهور از پیمانکاران خواست بدون نگرانی تکمیل پروژه ها را در دستور کار قرار دهند و متذکر شد: عمده کار خط آهن رشت - کاسپین انجام شده و به مرحله نهایی نزدیک هستیم و طبق تعهد پیمانکار تا دو ماه آینده به نتایج خوبی خواهیم رسید.

منظور پروژه راه آهن را دستاورد دستگاه های حوزه زیرساخت دانست و بیان کرد: پروژه های ریلی و جاده ای و بیمارستان سازی و آب و فاضلاب جزء برنامه های مهم دولت محسوب می شود و استان گیلان یکی از استان های هدف ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 130 همت به پروژه های نیمه تمام تا پایان سال

تخصیص 130 همت به پروژه های نیمه تمام تا پایان سال