مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 19:202024-01-02سياسي

مشکلات تولیدکنندگان تجهیزات مخابراتی با تصمیمات ملی حل می شود


معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات، در جلسه ای با حضور معاونان وزارت ارتباطات و وزارت صمت گفت:برای کنار زدن موانع و مشکلات پیش روی تولیدکنندگان تجهیزات مخابراتی و ارتباطی باید تصمیمات ملی گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از وزارت ارتباطات، جلسه بررسی مشکلات تولیدکنندگان تجهیزات مخابراتی و ارتباطی برای حضور فعال تر و گسترده تر در پروژه های ملی به ویژه پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها برگزار شد.

این جلسه که به دعوت  معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، میثم عابدی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات؛ سید محمد رضوی زاده، رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ سید محمد موسوی، معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت؛ حسین ریاضی، رییس هیئت مدیره سندیکای مخابرات و فعالان حوزه تولید تجهیزات مخابراتی و ارتباطی حضور داشتند.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات در تشریح دلایل برگزاری این جلسه با تاکید بر اینکه از جمله اصول ما در ارتباط با برنامه های توسعه ای وزارت ارتباطات، استفاده حداکثری از صنایع و تولیدات داخلی است گفت: در حال حاضر مهمترین و بزرگترین پروژه ای که در وزارت ارتباطات دنبال می شود، پروژه فیبر نوری مناز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات تولیدکنندگان تجهیزات مخابراتی با تصمیمات ملی حل می شود

مشکلات تولیدکنندگان تجهیزات مخابراتی با تصمیمات ملی حل می شود