مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 12:202024-01-02ورزشي

آغاز دور برگشت والیبال از 13 دی/ صف آرایی صدرنشینان در لیگ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دور برگشت لیگ برتر والیبال مردان از چهارشنبه، 13 دی در شهر های گنبد، اسلامشهر، رامسر، مشهد، ارومیه، یزد و اردکان پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دور برگشت لیگ برتر والیبال مردان از چهارشنبه، 13 دی در شهر های گنبد، اسلامشهر، رامسر، مشهد، ارومیه، یزد و اردکان پیگیری می شود.

نیم فصل اول مسابقات با قهرمانی شاگردان بهروز عطایی در فولاد سیرجان ایرانیان به پایان رسید و تیم های هورسان رامسر و ایفاسرام اردکان نیز در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

علاوه بر این تعدادی از تیم ها با تغییر و تحول روبرو شدند و چند سرمربی از سمت خود استعفا دادند؛ رحمان محمدی راد، جهانگیر سیدعباسی و علیرضا طلوع کیان مربیانی بودند که از هدایت تیم خود کناره گیری کردند.

در یکی از دیدار های هفته چهاردهم تیم فولاد سیرجان ایرانیان که با 12 برد و 35 امتیاز صدرنشین است مقابل هورسان رامسر که با 9 برد و 22 امتیاز دوم است، به میدان می رود.

هرچند سیرجان در صورت شکست در این مسابقه باز هم صدر جدول را از دست نمی دهد، اما این تیم می خواهد نیم فصل دوم را هم باپیروزی آغاز کند.

شهداب یزد که مدافع عنوان قهرمانی است، دور رفت را با هفت برد، 22 امتیاز و کسب رتبه پنجم جدول به پایان رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دور برگشت والیبال از 13 دی/ صف آرایی صدرنشینان در لیگ

آغاز دور برگشت والیبال از 13 دی/ صف آرایی صدرنشینان در لیگ