مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:352023-12-30سياسي

سردار شکارچی: فتنه 88 تجمع همه فتنه ها بود/ مردم در 9 دی حق را تشخیص دادند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سردار ابوالفضل شکارچی» سخنگوی نیرو های مسلح در آیین رونمایی از 39 عنوان دستاورد علمی و پژوهشی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، - سخنگوی نیرو های مسلح گفت: فتنه 88 تجمع همه فتنه ها بود و دنیا علیه انقلاب اسلامی بسیج شده بود، اما مردم بصیر ایران در 9 دی حق را از باطل تشخیص دادند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی نیرو های مسلح در آیین رونمایی از 39 عنوان دستاورد علمی و پژوهشی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: دفاع مقدس سرشار از گنجینه ای گرانقدر در حوزه های مختلف برای ماست.

وی ادامه داد: دفاع مقدس دارای زوایای پنهانی است که همچنان جای کار دارد و پژوهشگاه دفاع مقدس وظیفه دارد این زوایای پنهان را شناسایی و برای مردم آشکار کند.

سخنگوی ارشد نیرو های مسلح با اشاره به روز 9 دی، گفت: فتنه 88 تجمع همه فتنه ها بود و دنیا علیه انقلاب اسلامی بسیج شده بود مانند سال گذشته، اما در دل این فتنه ها و توطئه های مختلف دشمن فرصت هایی نیز به وجود آمد و روز 9 دی لبیک به ولایت فقیه بدون ندای کمک خواستن، ولی فقیه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شکارچی: فتنه 88 تجمع همه فتنه ها بود/ مردم در 9 دی حق را تشخیص دادند

سردار شکارچی: فتنه 88 تجمع همه فتنه ها بود/ مردم در 9 دی حق را تشخیص دادند