مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 09:552024-01-16اقتصادي

اقامتگاه های بوم گردی ماهنشان توسعه می یابد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ماهنشان با بیان اینکه اقامتگاه های بوم گردی در ماهنشان توسعه می یابد، گفت: این شهرستان به علت داشتن پتانسیل های خوب گردشگری و مناطق کوهستانی و زیبایی کم نظیر هرساله گردشگران زیادی را به خود جلب می کند.

- نجفعلی عزیزی، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ماهنشان امروز در گفت و گو با فارس هدف از ایجاد اقامتگاه های بوم گردی آشنایی گردشگران بافرهنگ و عقاید مردم ماهنشان اعلام کرد و اظهار داشت: با ایجاد و توسعه این اقامتگاه ها در روستاها و جذب گردشگر از مناطق مختلف کشور و حتی خارج از کشور می توان در آمد مالی ایجاد کرد.

  رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ماهنشان با بیان اینکه ما می توانیم در این اقامتگاه ها با پوشش لباس های محلی، چینش لوازم سنتی، پخت نان و دیگر اقدامات گردشگران را با فرهنگ مردمان منطقه آشنا کنیم، افزود: در حال حاضر روستاهای بهستان، ینگجه سینار، علم کندی، قوزلو، میانج انگوران و خندقلو دارای اقامتگاه های بوم گردی هستد.

  رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ماهنشان گفت: ما در تلاش هستیم تا در روستاهای مستعد نیز این امکان ایجاد شود و روستاهایی که دارای این اقامتگاه ها هستند آن را گسترش و توسعه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامتگاه های بوم گردی ماهنشان توسعه می یابد

اقامتگاه های بوم گردی ماهنشان توسعه می یابد