مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:302023-12-30سياسي

نهم دی ماه روز پیوند مردم و ولایت


پیوند و بیعت مردم با ولایت در تمام بزنگاه ها و مشکلات و تهدیدهای داخلی و خارجی رمز ایستادگی و مقاومت انقلاب اسلامی در مقابله با دشمنان داخلی و خارجی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد کمالی از مدرسان دانشگاه در هرمزگان و فعال رسانه ای در یادداشتی آورده: در بحبوحه فتنه سال 88 و تلاش دشمن در جبهه براندازی نرم شاهد حمایت همه جانبه دشمن از سران فتنه و آشوب های داخلی بود.

اگر نیم نگاهی به تاریخ قبل و پس از انقلاب اسلامی بیاندازیم از دوران سلسله قاجار تا پهلوی قطع و یقین حلقه مفقوده وجود یک رهبر و ولایت فقیه برای ایران اسلامی است.

  ولایت فقیه از دیکتاتوری جلوگیری می کند و یک هدیه الهی برای ملت ما هست.

 اما پیوند و بیعت مردم با ولایت در تمام بزنگاه ها و مشکلات و تهدیدهای داخلی و خارجی رمز ایستادگی و مقاومت انقلاب اسلامی در مقابله با دشمنان داخلی و خارجی است.

در اغتشاشات سال قبل نیز دشمن با به میدان آوردن تمام امکانات داخلی و خارجی اعم از سرویس های جاسوسی خود، صرف میلیاردها دلار، دول غربی به دنبال براندازی جمهوری اسلامی و تجزیه کشور بود اما با حضور و بصیرت مردم ایران اسلامی و بیعت با ولایت فقیه برگ دیگری از تاریخ مقاومت و ایستادگی ملت ایران را به نمایش گذاشتند و تودهنی محکمی را به آمریکا و رژیم صهیونیستی وارد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهم دی ماه روز پیوند مردم و ولایت

نهم دی ماه روز پیوند مردم و ولایت